Giveaway By Dini-Tupperwarekiosk ...

Dini Tupperwarekiosk mengadakan giveaway... Sesiapa yang berminat blh klik pd gambar dibawah utk direct link ke entry giveaway tersebut.. Jom beramai-ramai menyertainya.. Saya teruja utk menyertai giveaway ini sbb hadiah nyer adalah product tupperware.. Saya memang peminat setia tuppaware.. Koleksi , hurm sampai En Suami pon dah x larat nk membebel bab membeli tupperware tapi this lunch set saya xde lagi.. Berniat utk membeli tapi menunggu offer dr kawan.. So kalau dpt dr giveaway ni kira satu bonus kepada saya.. :)

~ Tempat Yang Menarik Untuk Berkelah Bersama Kelurga ~
Saya sukaa dengan Gua Kelam.. 1st ke sana cuti skolah bulan Jun yg lalu semasa ipar saya ke sini.. Terletak di negeri Perlis, Pusat Rekreasi Gua Kelam menyediakan dua pilihan yang berbeza.. Bagi yg ingin menikmati suasana perkelahan biasa boleh berada di sebelah luar sahaja tetapi bagi yg memilih untuk merasa lebih mencabar, oleh memilih untuk merentasi gua tersebut sebelum sampai di lokasi yg sangat menarik di sebelah dalam gua.. Perjalanan yg mencabar tetapi dapat memberi pendedahan semangat yg waja kpd anak-anak.. Tempat yg selamat untuk bayi, kanak-kanak mahupun org dewasa..
Pendek kata Gua Kelam adalah destinasi perkelahan keluarga yg menarik untuk diunjungi.. Bagi yg suka bershopping, selesai jer mandi -manda dan berkelah boleh meneruskan perjalanan ke kawasan bebas cukai Padang Besar utk membeli-belah..
Jom Cuti-Cuti Malaysia !

Time ni makan kt Kuala Perlis..

Tarikh tutp : 4 Ogos 2009..

0 Response to "Giveaway By Dini-Tupperwarekiosk ..."