Giveaway By Jahitan Mak Lang Ribbon Chanteq

Giveaway lagi.. Saya memang meminati RE namun x pandai membuatnya.. Ada beberapa pasang sarung kusyen jahitan RE yg dibeli tapi sayang nk guna.. So bila ada giveaway yg hadiahnya adalah craft berasakan RE confom saya masuk..

Secara jujurnya saya pernah melihat nama Mak Lang dan blognya cuma saya lebih terarah mengikuti perkembangan Ribbon Chanteq dan blog Kak Ina ~ Sulaman Chanting serta Butik Riben.. Blog2 ini telah sekian lam berada dalam blog list saya.. Maaf Mak Lang, bukan x berminat dgn hasil kerja Mak Lang tetapi x ingat link utk kembali ke blog ini.. Saya sgt kagum dgn org2 yg berbakat dlm craft, specially RE n jahitan.. Sebab saya rasa saya xder bakat dlm bidang ini.. Serius hasil tangan Mak Lang setanding dgn crafter2 RE yg lain.. Sifu Ann yg menyebabkan saya jatuh centa dgn RE ini..

Ribon Chanteq menyediakan satu laman yg bisa membuat jiwa saya gundah gulana.. Memang pernah berkira-kira utk menempah pelbagai craf tapi tunggu masa yg sesuai.. Sangat mengujakan melihat pelbagi produk RE di Ribbon Chanteq..



Pendek kata kedua-dua blog ini sgt memberi inspirasi dan idea utk crafter2 lain yg sgt meminati RE ini.. Maklumat yg lengkap juga memberi pilihan yg tepat kepada pembeli utk membuat pilihan.. Semoga Ribbon Embroidery dan Ribbon Chanteq terus sukses !

Tarikhk Tutup : 14 Ogos 2009 ..

0 Response to "Giveaway By Jahitan Mak Lang Ribbon Chanteq"